loading...

layehsevom

بازدید : 336
چهارشنبه 4 تير 1399 زمان : 14:57

اخیراً توسط یک کنفرانس جهانی تعامل انسان و کامپیوتر به یک پروژه تحقیقاتی با هدف کمک به افرادی که نابینا هستند و یا دارای نقص بینایی هستند ، می توانند طراحی مدار رایانه را یاد بگیرند.


مطالعه Dartmouth با عنوان "TangibleCircuits: یک ابزار آموزش مدار چاپی 3 بعدی که برای افراد دارای اختلالات بینایی استفاده می شود" ، به کاربران این امکان را می دهد تا در پاسخ به لمس ، با مدل های مدارهای مدار که بازخورد صوتی را ارائه می دهند ، ارتباط برقرار کنند.

این پژوهش از کنفرانس سالانه انجمن علاقه ویژه ماشین آلات محاسبات در تعامل انسان با رایانه (CHI2020) جایزه ذکر افتخاری دریافت کرد.

زینگ دونگ یانگ ، استادیار علوم کامپیوتر و پژوهشگر ارشد روی کاغذ گفت: "این یک ابزار قدرتمند است که می تواند به افراد مبتلا به اختلالات بینایی در یادگیری الکترونیک کمک کند." "از طریق نوآوری هایی مانند این ، امیدواریم افراد کم بینا دیگر فرصت های تحصیل و مشاغل پیشرفته را از دست ندهند."

طبق گفته تیم تحقیقاتی ، آموزش های مبتنی بر وب که به افراد تازه کار نحوه ساخت مدارها آموزش می دهند ، در دسترس همگان نیست. به عنوان نمونه ، بسیاری از ابزارهای موجود برای آموزش به شدت به اطلاعات بصری تکیه می کنند و استفاده از آنها را برای افرادی که نابینا هستند و از نظر بینایی دچار مشکل می شوند ، دشوار می کند.

در حالی که بسیاری از ابزارهای دستیابی در حال حاضر وجود دارند ، اکثر کاربرانی که نابینا یا کم بینایی هستند قادر به ایجاد ابزارهای دستیابی خود نیستند.

تحقیقات Dartmouth از یک برد مدار تمرینی ارزان قیمت استفاده می کند که توسط علاقمندان کامپیوتر و دانشجویان قابل دسترسی است. این طرح در نظر دارد تا با اجازه دادن به مربیان بتواند آموزشهای ارزان ، قابل حمل و با کاربرد آسان برای ایجاد انحصار پذیری و دسترسی فضاهای سازنده و کلاسهای درس مهندسی را گسترش دهد.

«ما زمان قابل توجهی را صرف مصاحبه با برخی از مهندسین شگفت انگیز و دانش آموزان با اختلالات بینایی قبل از ما سیستم ما ایجاد شده است، گفت:" جاش شهری دیویس، نویسنده اصلی این مقاله و دکتری دانشجوی دارتموث. "ما واقعاً می خواستیم طراحی را به دست آوریم زیرا چیزی شبیه به این می تواند زندگی مردم را به طرز چشمگیری تغییر دهد."

این تحقیق یکی از ده مطالعه است که شامل محققان وابسته به دارتموت می شود که توسط CHI2020 پذیرفته شده است.

یک برنامه کاربردی هوشمند مبتنی بر روایت که فعالیت بدنی را با تجسم و پیوند زدن به پیشرفت کاربری با شخصیت اصلی برنامه ارتقا می بخشد ، توسط این کنفرانس بهترین جوایز مقاله را دریافت کرد. اولین نویسنده این مطالعه ، الیزابت مورنان ، چارلز اچ. گوت و چارلز ا. نوربرگ استادیار مهندسی دانشکده مهندسی Thayer در تابستان سال 2020 خواهد شد.

مورن گفت: "فناوری شخصی پتانسیل فوق العاده ای برای کمک به مقابله با چالش های بهداشت عمومی دارد که ریشه در رفتار انسان دارد ، اما سبک معمول بازخورد کمی که اکثر برنامه ها ارائه می دهند برای اکثر مردم گیج کننده و بی انگیزنده است." گروه تعامل در دانشگاه استنفورد. "تحقیقات ما برای تهیه داستانهای داده محور ، قدرت رویکردهای با کیفیت تر را در شکل دادن به عملکردها و نگرشهای مثبت نشان می دهد."

سایر پروژه های ارائه شده در CHI2020 توسط محققان وابسته به دارتموث شامل استفاده از پارچه های تعاملی ، نوآوری هایی برای تعامل بدون چشم با دستگاه ها ، فناوری برای رفع چالش های سلامت روان ، و یک مطالعه با محوریت نحوه پاسخگویی زنان به نشانه های اجتماعی در دوره های آنلاین STEM است.

اخیراً توسط یک کنفرانس جهانی تعامل انسان و کامپیوتر به یک پروژه تحقیقاتی با هدف کمک به افرادی که نابینا هستند و یا دارای نقص بینایی هستند ، می توانند طراحی مدار رایانه را یاد بگیرند.


مطالعه Dartmouth با عنوان "TangibleCircuits: یک ابزار آموزش مدار چاپی 3 بعدی که برای افراد دارای اختلالات بینایی استفاده می شود" ، به کاربران این امکان را می دهد تا در پاسخ به لمس ، با مدل های مدارهای مدار که بازخورد صوتی را ارائه می دهند ، ارتباط برقرار کنند.

این پژوهش از کنفرانس سالانه انجمن علاقه ویژه ماشین آلات محاسبات در تعامل انسان با رایانه (CHI2020) جایزه ذکر افتخاری دریافت کرد.

زینگ دونگ یانگ ، استادیار علوم کامپیوتر و پژوهشگر ارشد روی کاغذ گفت: "این یک ابزار قدرتمند است که می تواند به افراد مبتلا به اختلالات بینایی در یادگیری الکترونیک کمک کند." "از طریق نوآوری هایی مانند این ، امیدواریم افراد کم بینا دیگر فرصت های تحصیل و مشاغل پیشرفته را از دست ندهند."

طبق گفته تیم تحقیقاتی ، آموزش های مبتنی بر وب که به افراد تازه کار نحوه ساخت مدارها آموزش می دهند ، در دسترس همگان نیست. به عنوان نمونه ، بسیاری از ابزارهای موجود برای آموزش به شدت به اطلاعات بصری تکیه می کنند و استفاده از آنها را برای افرادی که نابینا هستند و از نظر بینایی دچار مشکل می شوند ، دشوار می کند.

در حالی که بسیاری از ابزارهای دستیابی در حال حاضر وجود دارند ، اکثر کاربرانی که نابینا یا کم بینایی هستند قادر به ایجاد ابزارهای دستیابی خود نیستند.

تحقیقات Dartmouth از یک برد مدار تمرینی ارزان قیمت استفاده می کند که توسط علاقمندان کامپیوتر و دانشجویان قابل دسترسی است. این طرح در نظر دارد تا با اجازه دادن به مربیان بتواند آموزشهای ارزان ، قابل حمل و با کاربرد آسان برای ایجاد انحصار پذیری و دسترسی فضاهای سازنده و کلاسهای درس مهندسی را گسترش دهد.

«ما زمان قابل توجهی را صرف مصاحبه با برخی از مهندسین شگفت انگیز و دانش آموزان با اختلالات بینایی قبل از ما سیستم ما ایجاد شده است، گفت:" جاش شهری دیویس، نویسنده اصلی این مقاله و دکتری دانشجوی دارتموث. "ما واقعاً می خواستیم طراحی را به دست آوریم زیرا چیزی شبیه به این می تواند زندگی مردم را به طرز چشمگیری تغییر دهد."

این تحقیق یکی از ده مطالعه است که شامل محققان وابسته به دارتموت می شود که توسط CHI2020 پذیرفته شده است.

یک برنامه کاربردی هوشمند مبتنی بر روایت که فعالیت بدنی را با تجسم و پیوند زدن به پیشرفت کاربری با شخصیت اصلی برنامه ارتقا می بخشد ، توسط این کنفرانس بهترین جوایز مقاله را دریافت کرد. اولین نویسنده این مطالعه ، الیزابت مورنان ، چارلز اچ. گوت و چارلز ا. نوربرگ استادیار مهندسی دانشکده مهندسی Thayer در تابستان سال 2020 خواهد شد.

مورن گفت: "فناوری شخصی پتانسیل فوق العاده ای برای کمک به مقابله با چالش های بهداشت عمومی دارد که ریشه در رفتار انسان دارد ، اما سبک معمول بازخورد کمی که اکثر برنامه ها ارائه می دهند برای اکثر مردم گیج کننده و بی انگیزنده است." گروه تعامل در دانشگاه استنفورد. "تحقیقات ما برای تهیه داستانهای داده محور ، قدرت رویکردهای با کیفیت تر را در شکل دادن به عملکردها و نگرشهای مثبت نشان می دهد."

سایر پروژه های ارائه شده در CHI2020 توسط محققان وابسته به دارتموث شامل استفاده از پارچه های تعاملی ، نوآوری هایی برای تعامل بدون چشم با دستگاه ها ، فناوری برای رفع چالش های سلامت روان ، و یک مطالعه با محوریت نحوه پاسخگویی زنان به نشانه های اجتماعی در دوره های آنلاین STEM است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 322
  • بازدید کلی : 48249
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی