loading...

layehsevom

بازدید : 324
چهارشنبه 11 تير 1399 زمان : 20:34

برای اینکه اطمینان حاصل شود که منافع مالی اتحادیه که به کمک های کلان مالی اتحادیه مرتبط است ، محافظت می شود ، شرکا باید اقدامات مناسبی را در رابطه با پیشگیری و مبارزه با ، کلاهبرداری ، فساد و هرگونه بی نظمی دیگری که مرتبط با آن کمک باشد ، انجام دهند. علاوه بر این ، باید کمیسیون برای بررسی های لازم ، برای محکمه حسابرس برای انجام ممیزی ها و برای دادستان عمومی اروپا در نظر گرفته شود تا صلاحیت های خود را انجام دهد.

(15)

انتشار کمک های کلان مالی اتحادیه بدون هیچ گونه تعصبی به اختیارات پارلمان اروپا و شورا به عنوان مرجع بودجه است.

(16)

مبلغ تأمین مورد نیاز برای کمک های کلان مالی باید با بودجه بودجه پیش بینی شده در چارچوب مالی چند ساله در سال مطابقت داشته باشد.

(17)

کمسیون باید کمک های کلان مالی اتحادیه را مدیریت کند. برای اطمینان از اینکه پارلمان اروپا و شورا قادر به پیگیری اجرای این تصمیم هستند ، کمسیون باید به طور مرتب آنها را از تحولات مربوط به آن کمک مطلع کند و اسناد مربوط را در اختیار آنها قرار دهد.

(18)

برای اطمینان از شرایط یکنواخت برای اجرای این تصمیم ، اختیارات اجرایی باید به کمیسیون واگذار شود. این اختیارات باید مطابق با آیین نامه (اتحادیه اروپا) 182/2011 پارلمان اروپا و شورا اعمال شود ( 2 ) .

(19)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید تابع شرایط سیاست اقتصادی باشد که در یک تفاهم نامه تفاهم نامه ("تفاهم نامه") تنظیم شود. به منظور اطمینان از شرایط یکنواخت اجرای و به دلایل کارآیی ، کمیسیون باید به مذاکره در مورد چنین شرایطی با مقامات شرکای تحت نظارت کمیته نمایندگان کشورهای عضو مطابق آیین نامه (اتحادیه اروپا) شماره 182 / 2011 طبق این آیین نامه ، روش مشاوره ، به طور کلی ، باید در کلیه موارد غیر از آنچه در آن آیین نامه مقرر شده است ، اعمال شود. با توجه به تأثیر احتمالی قابل توجه کمک های بیش از 90 میلیون یورو ، مناسب است که روش معاینه مطابق با آیین نامه (EU) شماره 182/2011 مشخص شده برای عملیات بالاتر از آن آستانه استفاده شود.

(20)

از آنجا که هدف از این تصمیم ، یعنی حمایت از اقتصاد شرکای که در حال حاضر با ضعف ضعیف و به سرعت رو به وخامت گذاشته اند ‐ پرداخت and و وضعیت مالی ، با حرکت اقتصاد به رکود ، به عنوان یک نتیجه از همه گیری COVID 19 ، نمی تواند كشورهاي عضو به اندازه كافي به دست مي آيند ، اما مي توانند به دليل مقياس و اثرات آن در سطح اتحاد به بهترين نتيجه دست يابند ، اتحاديه ممكن است اقدامات را طبق اصل كمك پذيري كه در ماده 5 معاهده اروپايي تصريح شده است اتخاذ كند. اتحادیه (TEU). مطابق اصل تناسب ، همانگونه که در آن ماده آمده است ، این تصمیم فراتر از آنچه برای رسیدن به آن هدف لازم است فراتر نمی رود.

(21)

با توجه به فوریت های ناشی از شرایط استثنایی ناشی از بیماری همه گیر COVID and 19 و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن ، در نظر گرفته شده است که مناسب است برای استثناء دوره هشت هفته ای که در ماده 4 پروتکل شماره 1 ذکر شده است ، ارائه شود. نقش پارلمان های ملی در اتحادیه اروپا ، ضمیمه اتحادیه اروپا ، به پیمان عملکرد اتحادیه اروپا و پیمان تأسیس جامعه انرژی هسته ای اروپا.

(22)

این تصمیم باید به زودی در تاریخ بعد از انتشار آن در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا لازم الاجرا باشد .

این تصمیم را تصویب کرده است:

مقاله 1

1. اتحادیه کمکهای کلان مالی ("کمک های کلان مالی اتحادیه") را در اختیار جمهوری آلبانی ، بوسنی و هرزگوین ، گرجستان ، پادشاهی هاشمی اردن ، کوزوو ، جمهوری مولداوی ، مونته نگرو ، جمهوری قرار می دهد. مقدونیه شمالی ، جمهوری تونس و اوکراین ("شرکاء") برای حداکثر مقدار 3 میلیارد یورو با هدف حمایت از ثبات اقتصادی شرکاء و یک برنامه مهم اصلاحات. این کمک به کمک خواهد کرد تا تعادل فوری needs نیازهای پرداخت شرکاء ، همانطور که در برنامه پشتیبانی شده توسط صندوق بین المللی پول مشخص شده ، مشخص شود و به شرح زیر در دسترس قرار گیرد:

(آ)

180 میلیون یورو برای جمهوری آلبانی

(ب)

250 میلیون یورو برای بوسنی و هرزگوین؛

(ج)

150 میلیون یورو برای گرجستان؛

(د)

200 میلیون یورو برای پادشاهی هاشمی اردن.

(ه)

100 میلیون یورو برای کوزوو؛

(ف)

100 میلیون یورو برای جمهوری مولداوی؛

(گرم)

60 میلیون یورو برای مونته نگرو؛

(ح)

160 میلیون یورو برای جمهوری مقدونیه شمالی؛

(من)

600 میلیون یورو برای جمهوری تونس؛

(ج)

1،2 میلیارد یورو برای اوکراین.

2. مبلغ كامل كمك مالي مالي اتحاديه به شكل وام به هر يك از شركا ارائه مي شود. این کمیسیون به نمایندگی از اتحادیه مجاز است وجوه لازم را در بازارهای سرمایه یا مؤسسات مالی وام بگیرد و آنها را به شریک وام بدهد. وامها حداکثر سررسید متوسط 15 سال دارند.

3- انتشار كمك مالي كلان اتحاديه توسط كميسيون به شيوه سازگار با توافق نامه ها يا تفاهم هاي حاصل از صندوق بين المللي پول و شريك اداره خواهد شد. کمیسیون به طور منظم از پیشرفت های مربوط به کمک های کلان مالی اتحادیه ، از جمله پرداخت های مربوط به آن ، به پارلمان اروپا و شورای اطلاع رسانی می کند و اسناد مربوط را در موعد مقرر در اختیار آنها قرار می دهد.

4- كمك مالي كلان اتحاديه براي يك دوره 12 ماهه و از اول روز بعد از شروع به كار تفاهم نامه ي ذكر شده در ماده 3 (1) در دسترس قرار خواهد گرفت.

5- در صورت نیازهای مالی یک شریک در دوره بازپرداخت کمکهای کلان مالی اتحادیه نسبت به پیش بینی های اولیه بطور اساسی کاهش می یابد ، کمیسیون با عمل به ماده 7 (2) عمل می کند ، میزان کمک را کاهش می دهد. ، آن را معلق یا لغو کنید.

برای اینکه اطمینان حاصل شود که منافع مالی اتحادیه که به کمک های کلان مالی اتحادیه مرتبط است ، محافظت می شود ، شرکا باید اقدامات مناسبی را در رابطه با پیشگیری و مبارزه با ، کلاهبرداری ، فساد و هرگونه بی نظمی دیگری که مرتبط با آن کمک باشد ، انجام دهند. علاوه بر این ، باید کمیسیون برای بررسی های لازم ، برای محکمه حسابرس برای انجام ممیزی ها و برای دادستان عمومی اروپا در نظر گرفته شود تا صلاحیت های خود را انجام دهد.

(15)

انتشار کمک های کلان مالی اتحادیه بدون هیچ گونه تعصبی به اختیارات پارلمان اروپا و شورا به عنوان مرجع بودجه است.

(16)

مبلغ تأمین مورد نیاز برای کمک های کلان مالی باید با بودجه بودجه پیش بینی شده در چارچوب مالی چند ساله در سال مطابقت داشته باشد.

(17)

کمسیون باید کمک های کلان مالی اتحادیه را مدیریت کند. برای اطمینان از اینکه پارلمان اروپا و شورا قادر به پیگیری اجرای این تصمیم هستند ، کمسیون باید به طور مرتب آنها را از تحولات مربوط به آن کمک مطلع کند و اسناد مربوط را در اختیار آنها قرار دهد.

(18)

برای اطمینان از شرایط یکنواخت برای اجرای این تصمیم ، اختیارات اجرایی باید به کمیسیون واگذار شود. این اختیارات باید مطابق با آیین نامه (اتحادیه اروپا) 182/2011 پارلمان اروپا و شورا اعمال شود ( 2 ) .

(19)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید تابع شرایط سیاست اقتصادی باشد که در یک تفاهم نامه تفاهم نامه ("تفاهم نامه") تنظیم شود. به منظور اطمینان از شرایط یکنواخت اجرای و به دلایل کارآیی ، کمیسیون باید به مذاکره در مورد چنین شرایطی با مقامات شرکای تحت نظارت کمیته نمایندگان کشورهای عضو مطابق آیین نامه (اتحادیه اروپا) شماره 182 / 2011 طبق این آیین نامه ، روش مشاوره ، به طور کلی ، باید در کلیه موارد غیر از آنچه در آن آیین نامه مقرر شده است ، اعمال شود. با توجه به تأثیر احتمالی قابل توجه کمک های بیش از 90 میلیون یورو ، مناسب است که روش معاینه مطابق با آیین نامه (EU) شماره 182/2011 مشخص شده برای عملیات بالاتر از آن آستانه استفاده شود.

(20)

از آنجا که هدف از این تصمیم ، یعنی حمایت از اقتصاد شرکای که در حال حاضر با ضعف ضعیف و به سرعت رو به وخامت گذاشته اند ‐ پرداخت and و وضعیت مالی ، با حرکت اقتصاد به رکود ، به عنوان یک نتیجه از همه گیری COVID 19 ، نمی تواند كشورهاي عضو به اندازه كافي به دست مي آيند ، اما مي توانند به دليل مقياس و اثرات آن در سطح اتحاد به بهترين نتيجه دست يابند ، اتحاديه ممكن است اقدامات را طبق اصل كمك پذيري كه در ماده 5 معاهده اروپايي تصريح شده است اتخاذ كند. اتحادیه (TEU). مطابق اصل تناسب ، همانگونه که در آن ماده آمده است ، این تصمیم فراتر از آنچه برای رسیدن به آن هدف لازم است فراتر نمی رود.

(21)

با توجه به فوریت های ناشی از شرایط استثنایی ناشی از بیماری همه گیر COVID and 19 و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن ، در نظر گرفته شده است که مناسب است برای استثناء دوره هشت هفته ای که در ماده 4 پروتکل شماره 1 ذکر شده است ، ارائه شود. نقش پارلمان های ملی در اتحادیه اروپا ، ضمیمه اتحادیه اروپا ، به پیمان عملکرد اتحادیه اروپا و پیمان تأسیس جامعه انرژی هسته ای اروپا.

(22)

این تصمیم باید به زودی در تاریخ بعد از انتشار آن در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا لازم الاجرا باشد .

این تصمیم را تصویب کرده است:

مقاله 1

1. اتحادیه کمکهای کلان مالی ("کمک های کلان مالی اتحادیه") را در اختیار جمهوری آلبانی ، بوسنی و هرزگوین ، گرجستان ، پادشاهی هاشمی اردن ، کوزوو ، جمهوری مولداوی ، مونته نگرو ، جمهوری قرار می دهد. مقدونیه شمالی ، جمهوری تونس و اوکراین ("شرکاء") برای حداکثر مقدار 3 میلیارد یورو با هدف حمایت از ثبات اقتصادی شرکاء و یک برنامه مهم اصلاحات. این کمک به کمک خواهد کرد تا تعادل فوری needs نیازهای پرداخت شرکاء ، همانطور که در برنامه پشتیبانی شده توسط صندوق بین المللی پول مشخص شده ، مشخص شود و به شرح زیر در دسترس قرار گیرد:

(آ)

180 میلیون یورو برای جمهوری آلبانی

(ب)

250 میلیون یورو برای بوسنی و هرزگوین؛

(ج)

150 میلیون یورو برای گرجستان؛

(د)

200 میلیون یورو برای پادشاهی هاشمی اردن.

(ه)

100 میلیون یورو برای کوزوو؛

(ف)

100 میلیون یورو برای جمهوری مولداوی؛

(گرم)

60 میلیون یورو برای مونته نگرو؛

(ح)

160 میلیون یورو برای جمهوری مقدونیه شمالی؛

(من)

600 میلیون یورو برای جمهوری تونس؛

(ج)

1،2 میلیارد یورو برای اوکراین.

2. مبلغ كامل كمك مالي مالي اتحاديه به شكل وام به هر يك از شركا ارائه مي شود. این کمیسیون به نمایندگی از اتحادیه مجاز است وجوه لازم را در بازارهای سرمایه یا مؤسسات مالی وام بگیرد و آنها را به شریک وام بدهد. وامها حداکثر سررسید متوسط 15 سال دارند.

3- انتشار كمك مالي كلان اتحاديه توسط كميسيون به شيوه سازگار با توافق نامه ها يا تفاهم هاي حاصل از صندوق بين المللي پول و شريك اداره خواهد شد. کمیسیون به طور منظم از پیشرفت های مربوط به کمک های کلان مالی اتحادیه ، از جمله پرداخت های مربوط به آن ، به پارلمان اروپا و شورای اطلاع رسانی می کند و اسناد مربوط را در موعد مقرر در اختیار آنها قرار می دهد.

4- كمك مالي كلان اتحاديه براي يك دوره 12 ماهه و از اول روز بعد از شروع به كار تفاهم نامه ي ذكر شده در ماده 3 (1) در دسترس قرار خواهد گرفت.

5- در صورت نیازهای مالی یک شریک در دوره بازپرداخت کمکهای کلان مالی اتحادیه نسبت به پیش بینی های اولیه بطور اساسی کاهش می یابد ، کمیسیون با عمل به ماده 7 (2) عمل می کند ، میزان کمک را کاهش می دهد. ، آن را معلق یا لغو کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 494
  • بازدید کلی : 48421
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی