loading...

layehsevom

بازدید : 381
چهارشنبه 11 تير 1399 زمان : 20:33

درمورد ارائه کمکهای کلان مالی به مشاغل بزرگ و بزرگسالی در زمینه همهگیری COVID ‐ 19

پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا ،

با توجه به پیمان عملکرد اتحادیه اروپا و به ویژه ماده 212 (2) آن ،

با توجه به پیشنهاد کمیسیون اروپا ،

پس از ارسال پیش نویس قانون قانونی به مجالس ملی ،

مطابق رویه قانونی معمولی ( 1 ) ،

در حالیکه:

(1)

همه گیر COVID ‐ 19 تأثیرات بسیار مضر بر ثبات اقتصادی و مالی در مناطق بزرگ شدن و مناطق همسایگی دارد. همکاران در حال حاضر با یک تعادل ضعیف و به سرعت رو به وخامت مواجه هستند و وضعیت مالی ، و اقتصاد در حال رکود است. یک مورد جدی وجود دارد که اتحادیه به سرعت و قاطعانه در حمایت از آن اقتصادها حرکت کند. بنابراین این تصمیم ده شریک را شامل می شود: جمهوری آلبانی ، بوسنی و هرزگوین ، کوزوو ( * ) ، مونته نگرو ، جمهوری مقدونیه شمالی در منطقه بزرگ سازی. جورجیا ، جمهوری مولداوی و اوکراین در محله شرقی و پادشاهی هاشمی اردن و جمهوری تونس در همسایگی جنوبی ("شرکاء").

(2)

فوریت این کمک به نیاز فوری شرکا علاوه بر کمک هایی که از طریق سایر اسناد اتحادیه و توسط مؤسسات مالی بین المللی ، کشورهای عضو و سایر اهدا کنندگان دوجانبه تأمین می شود ، مربوط می شود. این امر به منظور ایجاد فضای سیاستگذاری کوتاه مدت برای مقامات شرکا ، اقدامات لازم برای مقابله با عواقب اقتصادی از همه گیری COVID ‐ 19 لازم است.

(3)

مقامات هر شریک و صندوق بین المللی پول (IMF) قبلاً در مورد برنامه ای توافق کرده اند که از طریق صندوق اعتباری توسط صندوق بین المللی پول پشتیبانی خواهد شد یا انتظار می رود بزودی در مورد چنین برنامه ای توافق کنند.

(4)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید یک ابزار مالی استثنایی برای حمایت از پرداخت های پرداخت نشده و دست نخورده باشد ، که هدف آن رسیدگی به نیازهای تأمین مالی خارجی فوری ذینفع در کنار هم با ترتیبات اعتباری بدون احتساب صندوق بین المللی پول است که مشمول یک برنامه توافق شده است. اصلاحات اقتصادی در زمینه همه گیری COVID ‐ 19 ، کمکهای کلان مالی اتحادیه نیز باید برای شرکایی که از بودجه اضطراری از صندوق بین المللی پول بهره مند می شوند ، در دسترس باشد ، که می تواند بدون اقدامات قبلی و / یا شرطی مانند از طریق ابزار سریع تأمین مالی صورت بگیرد. بنابراین ، این کمک باید در مدت زمان کوتاه تر باشد ، به دو پرداخت محدود شود و زمینه ساز اجرای یک برنامه سیاستی شامل مجموعه محدودی از اقدامات اصلاحات باشد.

(5)

حمایت مالی اتحادیه به شرکا با سیاست های اتحادیه برای گسترش و همسایگی سازگار است.

(6)

با توجه به اینکه شرکا یا شرکای الحاق یا پیش از الحاق هستند یا تحت پوشش سیاست همسایگی اروپا هستند ، آنها واجد شرایط دریافت کمک های کلان مالی اتحادیه هستند.

(7)

با توجه به اینکه انتظار می رود که تأمین کننده منابع مالی خارجی به طور چشمگیر بدتر از منابعی باشد که توسط صندوق بین المللی پول و سایر نهادهای چند جانبه تأمین خواهد شد ، کمک های کلان مالی اتحادیه که به شرکا ارائه می شود ، در شرایط فعلی استثنایی است. ، به عنوان یک پاسخ مناسب به درخواست شرکا برای حمایت از ثبات اقتصادی تلقی می شود. کمک های کلان مالی اتحادیه می تواند از ثبات اقتصادی حمایت کند ، و منابع دیگری را که تحت توافق نامه اعتبار صندوق بین المللی پول در دسترس است فراهم کند.

(8)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید با هدف پشتیبانی از ترمیم وضعیت پایدار تأمین اعتبار خارجی برای شرکا ، از این طریق از توسعه اقتصادی و اجتماعی جدید پشتیبانی کند.

(9)

میزان کمک های کلان مالی اتحادیه بر اساس برآورد اولیه نیازهای تأمین مالی خارجی باقیمانده هر شریک است و ظرفیت آن را برای تأمین اعتبار خود با منابع خود ، به ویژه ذخایر بین المللی که در اختیار آن است ، در نظر می گیرد. کمک های کلان مالی اتحادیه باید برنامه ها و منابع تأمین شده توسط صندوق بین المللی پول و بانک جهانی را تکمیل کند. همچنین تعیین میزان کمک ، لزوم اطمینان از تقسیم بار عادلانه بین اتحادیه و سایر اهدا کنندگان ، و همچنین استقرار از پیش موجود سایر ابزارهای تأمین مالی خارجی اتحادیه و ارزش افزوده کل مشارکت اتحادیه را در نظر می گیرد. .

(10)

کمیسیون باید اطمینان حاصل کند که کمک های کلان مالی اتحادیه مطابق با اصول و اهداف اصلی و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف اقدام خارجی و سایر سیاست های مربوط اتحادیه ، از نظر قانونی و اساسی است.

(11)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید از سیاست خارجی اتحادیه در مورد شرکا پشتیبانی کند. کمیسیون و سرویس اقدام خارجی اروپا (EEAS) باید برای همکاری و هماهنگی و اطمینان از سازگاری سیاست خارجی اتحادیه ، در طول عملکرد کمک های کلان مالی با هم همکاری نزدیک داشته باشند.

(12)

کمکهای کلان مالی اتحادیه باید از تعهد شرکاء به ارزشهای مشترک با اتحادیه ، از جمله دموکراسی ، حاکمیت قانون ، حکمرانی خوب ، احترام به حقوق بشر ، توسعه پایدار و کاهش فقر و همچنین تعهد آنها به اصول حمایت کند. تجارت آزاد ، مبتنی بر قانون و تجارت عادلانه.

(13)

پیش شرط اعطای کمک های کلان مالی اتحادیه باید این باشد که شرکا به سازوکارهای دموکراتیک مؤثر ، از جمله سیستم پارلمانی چند حزبی ، و حاکمیت قانون احترام بگذارند ، و احترام به حقوق بشر را تضمین می کنند. علاوه بر این ، اهداف خاص کمک های کلان مالی اتحادیه باید کارآیی ، شفافیت و پاسخگویی سیستم های مدیریت مالی دولت در شرکا را تقویت کرده و اصلاحات ساختاری را با هدف حمایت از رشد پایدار و ادغام مالی تقویت کند. کمیسیون و EEAS باید مرتباً بر اجرای پیش شرط ها و دستیابی به آن اهداف نظارت داشته باشند.

درمورد ارائه کمکهای کلان مالی به مشاغل بزرگ و بزرگسالی در زمینه همهگیری COVID ‐ 19

پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا ،

با توجه به پیمان عملکرد اتحادیه اروپا و به ویژه ماده 212 (2) آن ،

با توجه به پیشنهاد کمیسیون اروپا ،

پس از ارسال پیش نویس قانون قانونی به مجالس ملی ،

مطابق رویه قانونی معمولی ( 1 ) ،

در حالیکه:

(1)

همه گیر COVID ‐ 19 تأثیرات بسیار مضر بر ثبات اقتصادی و مالی در مناطق بزرگ شدن و مناطق همسایگی دارد. همکاران در حال حاضر با یک تعادل ضعیف و به سرعت رو به وخامت مواجه هستند و وضعیت مالی ، و اقتصاد در حال رکود است. یک مورد جدی وجود دارد که اتحادیه به سرعت و قاطعانه در حمایت از آن اقتصادها حرکت کند. بنابراین این تصمیم ده شریک را شامل می شود: جمهوری آلبانی ، بوسنی و هرزگوین ، کوزوو ( * ) ، مونته نگرو ، جمهوری مقدونیه شمالی در منطقه بزرگ سازی. جورجیا ، جمهوری مولداوی و اوکراین در محله شرقی و پادشاهی هاشمی اردن و جمهوری تونس در همسایگی جنوبی ("شرکاء").

(2)

فوریت این کمک به نیاز فوری شرکا علاوه بر کمک هایی که از طریق سایر اسناد اتحادیه و توسط مؤسسات مالی بین المللی ، کشورهای عضو و سایر اهدا کنندگان دوجانبه تأمین می شود ، مربوط می شود. این امر به منظور ایجاد فضای سیاستگذاری کوتاه مدت برای مقامات شرکا ، اقدامات لازم برای مقابله با عواقب اقتصادی از همه گیری COVID ‐ 19 لازم است.

(3)

مقامات هر شریک و صندوق بین المللی پول (IMF) قبلاً در مورد برنامه ای توافق کرده اند که از طریق صندوق اعتباری توسط صندوق بین المللی پول پشتیبانی خواهد شد یا انتظار می رود بزودی در مورد چنین برنامه ای توافق کنند.

(4)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید یک ابزار مالی استثنایی برای حمایت از پرداخت های پرداخت نشده و دست نخورده باشد ، که هدف آن رسیدگی به نیازهای تأمین مالی خارجی فوری ذینفع در کنار هم با ترتیبات اعتباری بدون احتساب صندوق بین المللی پول است که مشمول یک برنامه توافق شده است. اصلاحات اقتصادی در زمینه همه گیری COVID ‐ 19 ، کمکهای کلان مالی اتحادیه نیز باید برای شرکایی که از بودجه اضطراری از صندوق بین المللی پول بهره مند می شوند ، در دسترس باشد ، که می تواند بدون اقدامات قبلی و / یا شرطی مانند از طریق ابزار سریع تأمین مالی صورت بگیرد. بنابراین ، این کمک باید در مدت زمان کوتاه تر باشد ، به دو پرداخت محدود شود و زمینه ساز اجرای یک برنامه سیاستی شامل مجموعه محدودی از اقدامات اصلاحات باشد.

(5)

حمایت مالی اتحادیه به شرکا با سیاست های اتحادیه برای گسترش و همسایگی سازگار است.

(6)

با توجه به اینکه شرکا یا شرکای الحاق یا پیش از الحاق هستند یا تحت پوشش سیاست همسایگی اروپا هستند ، آنها واجد شرایط دریافت کمک های کلان مالی اتحادیه هستند.

(7)

با توجه به اینکه انتظار می رود که تأمین کننده منابع مالی خارجی به طور چشمگیر بدتر از منابعی باشد که توسط صندوق بین المللی پول و سایر نهادهای چند جانبه تأمین خواهد شد ، کمک های کلان مالی اتحادیه که به شرکا ارائه می شود ، در شرایط فعلی استثنایی است. ، به عنوان یک پاسخ مناسب به درخواست شرکا برای حمایت از ثبات اقتصادی تلقی می شود. کمک های کلان مالی اتحادیه می تواند از ثبات اقتصادی حمایت کند ، و منابع دیگری را که تحت توافق نامه اعتبار صندوق بین المللی پول در دسترس است فراهم کند.

(8)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید با هدف پشتیبانی از ترمیم وضعیت پایدار تأمین اعتبار خارجی برای شرکا ، از این طریق از توسعه اقتصادی و اجتماعی جدید پشتیبانی کند.

(9)

میزان کمک های کلان مالی اتحادیه بر اساس برآورد اولیه نیازهای تأمین مالی خارجی باقیمانده هر شریک است و ظرفیت آن را برای تأمین اعتبار خود با منابع خود ، به ویژه ذخایر بین المللی که در اختیار آن است ، در نظر می گیرد. کمک های کلان مالی اتحادیه باید برنامه ها و منابع تأمین شده توسط صندوق بین المللی پول و بانک جهانی را تکمیل کند. همچنین تعیین میزان کمک ، لزوم اطمینان از تقسیم بار عادلانه بین اتحادیه و سایر اهدا کنندگان ، و همچنین استقرار از پیش موجود سایر ابزارهای تأمین مالی خارجی اتحادیه و ارزش افزوده کل مشارکت اتحادیه را در نظر می گیرد. .

(10)

کمیسیون باید اطمینان حاصل کند که کمک های کلان مالی اتحادیه مطابق با اصول و اهداف اصلی و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف اقدام خارجی و سایر سیاست های مربوط اتحادیه ، از نظر قانونی و اساسی است.

(11)

کمک های کلان مالی اتحادیه باید از سیاست خارجی اتحادیه در مورد شرکا پشتیبانی کند. کمیسیون و سرویس اقدام خارجی اروپا (EEAS) باید برای همکاری و هماهنگی و اطمینان از سازگاری سیاست خارجی اتحادیه ، در طول عملکرد کمک های کلان مالی با هم همکاری نزدیک داشته باشند.

(12)

کمکهای کلان مالی اتحادیه باید از تعهد شرکاء به ارزشهای مشترک با اتحادیه ، از جمله دموکراسی ، حاکمیت قانون ، حکمرانی خوب ، احترام به حقوق بشر ، توسعه پایدار و کاهش فقر و همچنین تعهد آنها به اصول حمایت کند. تجارت آزاد ، مبتنی بر قانون و تجارت عادلانه.

(13)

پیش شرط اعطای کمک های کلان مالی اتحادیه باید این باشد که شرکا به سازوکارهای دموکراتیک مؤثر ، از جمله سیستم پارلمانی چند حزبی ، و حاکمیت قانون احترام بگذارند ، و احترام به حقوق بشر را تضمین می کنند. علاوه بر این ، اهداف خاص کمک های کلان مالی اتحادیه باید کارآیی ، شفافیت و پاسخگویی سیستم های مدیریت مالی دولت در شرکا را تقویت کرده و اصلاحات ساختاری را با هدف حمایت از رشد پایدار و ادغام مالی تقویت کند. کمیسیون و EEAS باید مرتباً بر اجرای پیش شرط ها و دستیابی به آن اهداف نظارت داشته باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 48242
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی